Pages

Subscribe:

Thursday, February 7, 2013

Baju Lama Dah Tak Muat?? 3

Meh kita sambung cerita lagi..

Mula-mula saya menyapu losyen INCHLOSS saya rasa terkejut jugak..sebab saya sapu sangatlah banyaknya. Rasa panas sikit sebab saya bergerak di luar rumah di tempat panas terik. Tapi alkisahnya saya bertahan jugak sebab nak tengok kesannya. Rasa 'mint' di bawah kulit setelah sapuan terasa sepanjang hari. Saya teruskan kerana rasanya berbaloi. Sebelum ini saya pernah mencuba losyen lain dan rasa hangat itu hanya bertahan beberapa jam sahaja. Ingin juga saya memberi peringatan sedikit kepada yang ingin mencuba INCHLOSS dengan efektif. Picit INCHLOSS dengan kadar sedikit dan diratakan pada kawasan berkenaan. Urut ikut pusingan jam ataupun lawan arah jam..tapi sehala ye. Lebih efektif jika disapu sedikit dengan kadar yang kerap. Jika anda sapu terlampau banyak dibimbangi tak tahan rasa pijar atau hangat tu..bagi yang boleh tahan macam saya tak ada masalah ;).

Selesai kisah feel memakai INCHLOSS yang berbau wangi ini. Untuk hasilnya...kita tunggu dan lihat. Ada perasaan lain setelah saya memakainya ataupun istilah lain mungkin perasan. It's a good feeling though. Lain hari saya akan kisahkan kepada anda yang berminat :)

Terima kasih kerana membaca!!!



0 comments:

Post a Comment