Pages

Subscribe:

Monday, February 11, 2013

Kulit Suamiku yang Sensitif..

Assalamualaikum...
Hari ni dah ber INCHLOSS?? Saya sudah...mana boleh miss :D

Di pagi hening ni teringat pula kisah suami saya yang amatlah sensitif kulitnya. Pelbagai jenama pencuci muka dah dicubanya seringkali tidak sesuai. Yang selalu berlaku selepas mencuci muka naik biji-biji halus di muka. Pernah berlaku kepada anda??? Ha!! Yang lebih teruk lagi kalau terlampau tak sesuai boleh membawa kepada tumbuh jerawat yang besar, ada isi dan amat menyakitkan.

Saya yang selalu bertapa di STOKIS Gano Excel ni tiba-tiba terfikir untuk mencuba satu produk yang hot di Gano Excel...saya pakai tak ada masalah. Yang sangat mengejutkan apabila suami saya turut menumpang guna dan dipakainya tiap-tiap hari. Tak ada jerawat naik selepas guna benda ini lahh..kagum kagum kagum. Nak tahu apa produknya???? Tengok bawah ni ye....



Memperkenalkan...Gano Transparent Soap. Gabungan ekstrak ganoderma lucidum dan ekstrak papaya.


Nak tahu hebat tak hebat meh le order. Kalau berminat boleh terus emel ke jasmine0981@yahoo.com atau whatsapp ke 01112718613. Harganya West Malaysia RM 34.70 East Malaysia RM 35.90.

0 comments:

Post a Comment