Pages

Subscribe:

Wednesday, February 13, 2013

Tongkat Ali untuk wanita juga

Assalamualaikum...

Sejak melahirkan anak sulung saya, urat-urat badan sudah tidak seperti dahulu lagi. Lebih-lebih lagi saya melahirkan anak secara pembedahan. Bangun tidur memijak lantai seperti ada jarum-jarum yang mencucuk tapak kaki. Bila duduk hendak bangun bukan main sakit pinggang saya.

Sebagai penyelesaiannya saya mula mengambil produk Sakanno keluaran Gano Excel. Alhamdulillah badan saya bertambah kuat dan sakit-sakit makin kurang.

Produk ini didatangkan dalam dua pek. Pek besar mempunyai 60 kapsul dan pek kecil mempunyai 30 kapsul. Ianya mengandungi ganoderma lucidum dan tongkat ali. Saya mengambilnya sehingga kini jika badan terasa sakit sakit. Jangan tak tahu ye...tongkat ali boleh diambil oleh wanita juga dan ia takkan menjadikan anda seperti lelaki. Kewanitaan saya tidak berubah walaupun saya sentiasa menelannya :)

Produk ini boleh anda lihat di http://inagano.blogspot.com/2008/06/food-supplement-series.html
Cubalah..

0 comments:

Post a Comment