Pages

Subscribe:

Thursday, February 21, 2013

Excellium the brain booster

Assalamualaikum...
Kali ni nak berkongsi satu produk lagi yang jadi amalan saya dah ahli keluarga saya.

Excellium nih merupakan keturunan ganoderma lucidum jugak..orang cina panggil ling zhi. Nama saintifiknya ialah Mycelium yang diambil dari ganoderma. Kalau mengikut wikipedia dia kata macam ni ;
   
    "Mycelium (plural mycelia) is the vegetative part of a fungus, consisting of a mass of branching, thread-like hyphae."

Syarikat gano excel yang mengeluarkan produk Excellium ini menanam sendiri Ganoderma di ladang kat Jitra Kedah. Seterusnya diproses di Kedah jugak.


Siapa yang sesuai menggunakan EXCELLIUM ??
    
   Semua orang malah digalakkan kanak-kanak mengambilnya sebagai sumber tambahan oksigen ke otak. Begitu juga dengan ibu mengandung, sangat baik dan selama saya menggunakan excellium belum ada komplikasi apa-apa ketika mengandung. Anak-anak saya sangat suka makan excellium kadang-kadang berlebihan pulak dimintaknya. Untuk pengetahuan semua, anak-anak saya berumur setahun lebih dan 3 tahun lebih. Alhamdulillah...perkembangan mereka pun boleh tahan bagus :). Bukan nak puji anak sendiri ye...cuma saya nak ceritakan betapa puas hatinya saya dengan perkembangan anak-anak setakat ini.

Salah seorang sepupu saya yang bersekolah rendah merupakan seorang pengguna excellium ini secara terus menerus sebab dia rasa perubahan tentang daya tumpuannya di sekolah. Sampaikan kawan sekolahnya pun nak cuba bila lihat perkembangan Aqilah ni. Anda boleh jumpa adik Aqilah ni di fb dengan nama Aqilah Razali .

Adik saya sendiri pula menggunakan excellium untuk resdungnya yang teruk. Boleh lihat review dia di http://belogtiadanama.blogspot.com/2012/11/produk-gano-excel-testimoni-resdung.html?spref=bl

Bagaimana cara pengambilan EXCELLIUM ?

-Sebiji pagi dan sebiji diambil pada waktu malam selepas makan.

Bagaimana nak mendapatkannya???

Excellium dari Gano Excel didatangkan dalam dua pek. Satu pek mengandungi 90 kapsul berharga RM 54.00 dan satu lagi pek mengandungi 30 kapsul berharga RM 20.00. Dengan tambahan Rm 6.00 sebagai kos penghantaran anda sudah dapat merasai perubahan dalam kesihatan tubuh anda dan keluarga.

Untuk membuat pesanan boleh terus emel ke jasmine0981@yahoo.com .

Untuk melihat apa lagi yang ditawarkan boleh ke Ina@Gano Excel Shoppe

Selamat berhujung minggu pada hari esok :D

0 comments:

Post a Comment